Telefonul este mort. Dar sună... Finney Shaw, un băiat de 13 ani, timid, dar inteligent, este răpit de un ucigaș sadic și închis într-un subsol izolat fonic, unde țipetele nu-l ajută cu nimic. Când un telefon deconectat prins în perete începe să sune, Finney descoperă că poate auzi vocile victimelor anterioare ale ucigașului. Și acestea sunt gata să se asigure că ceea ce li s-a întâmplat lor nu i se va întâmpla lui Finney.
Încă îndurerați după moartea fiului lor, Mark și Jessie îl primesc în viața lor pe orfanul Cody și, curând, descoperă că acesta are o abilitate ciudată.
Tinerii Nancy, Kris, Quentin, Jesse și Dean locuiesc cu toții pe strada Elm. Noaptea, ei au același vis—visează un bărbat îmbrăcat într-un pulovăr jerpelit cu dungi roșii și verzi, care are pe cap o pălărie cu borurile lăsate pentru a-i ascunde fața desfigurată, iar pe una dintre mâini o mănușă de grădinărit cu lame de cuțit în loc de degete. Și toți aud aceeași voce înfricoșătoare… Bărbatul îi terorizează rând pe rând în vis, unde regulile jocului sunt impuse de el, iar singura lor șansă de scăpare este să nu mai doarmă.
Caroline (Kate Hudson) este o tânără asistentă medicală de 25 de ani, care îngrijește bătrânii bolnavi. Ea se mută în Louisiana unde îl ia în grijă pe Ben (John Hurt), victimă a unui atac cerebral. Atmosfera din casă este însă suspectă, iar soția lui Ben este foarte rece. După ce obține o cheie schelet care poate deschide toate încăperile din casă, Caroline descoperă o cameră secretă în pod, unde există urme ale practicii magiei negre, despre care află că aparțineau foștilor proprietari, care au fost linșați pentru vrăjitorie. Caroline decide să descopere secretele casei și să-l salveze pe Ben de ororile care îl țin prizonier.
Poveștile unei comunități pline de personaje curioase și colorate, a unei femei bântuite de viziuni clarvăzătoare și a unei frumoase libertine, dispărută în mod misterios, se intersectează în micul oraș Brixton, din Georgia, un târg provincial unde, aparent, viața e liniștită și fără secrete.
Yella Fichte locuieşte în oraşul est-german Wittenberge şi tocmai a acceptat un loc de muncă avantajos la Hanovra. Hărţuită de către fostul ei soţ, Ben, care o acuză că l-a părăsit după ce firma lui a falimentat, femeia face greşeala de a-i permite acestuia să o conducă cu maşina la gară, iar bărbatul plin de resentimente face o manevră intenţionată şi aruncă automobilul de pe un pod în râul Elba. Reuşind să se elibereze din maşina scufundată şi să înoate până la mal împreună cu Ben, Yella se grăbeşte spre gară, prinde trenul şi se cazează la un hotel din Hanovra. La scurtă vreme de la sosire, tânăra contabilă află că noul angajator pe nume Schmitt-Ott a fost concediat şi este interesat de ea numai din punct de vedere sexual, însă are norocul de a-l întâlni în restaurantul hotelului pe Philipp, un negociator capitalist dubios, care îi propune un parteneriat de afaceri.
Jack Torrance acceptă un loc de muncă de îngrijitor la hotelul Overlook, unde el, împreună cu soția sa Wendy și fiul lor Danny, trebuie să trăiască izolați de restul lumii pentru iarnă. Dar nu sunt pregătiți pentru nebunia care se ascunde înăuntru.
Ceea ce începe ca o ieșire de sfârșit de săptămână pentru șase prieteni se transformă într-o luptă terifiantă pentru viețile lor în acest film, o repunere în scenă a filmului de groază clasic din anul 1953. O excursie către unul dintre cele mai mari meciuri ale anului de fotbal între colegi ia o întorsătură în rău pentru Carly, Paige și prietenii lor atunci când se decid să doarmă peste noapte în corturi înainte de a se îndrepta spre meci. O confruntare cu un misterios șofer de camion de pe câmp îi tulbură pe toți, iar Carly este foarte ocupată încercând să mențină pacea între prietenul ei Wade și fratele ei nechibzuit Nick. Ei se trezesc a doua zi dimineață și constată că mașina lor a fost forțată poate în mod intenționat. Cu riscul de a fi lipsiți de mijloace, ei acceptă invitația unui localnic care se oferă să-i ducă cu mașina în Ambrose, singurul oraș pe o rază de câteva mile.
Când doi frați gemeni se întorc acasă și își revăd mama cu fața acoperită de bandaje chirurgicale și cu comportamentul schimbat, sunt cuprinși de bănuiala că altcineva se află sub mască.