Puștiul Ted Henley (Jared Breeze) și tatăl lui (David Morse) se ocupă de o mică afacere de familie – The MT. Vista Motel. Cei doi au rămas singuri după ce mama puștiului a fugit cu un oaspete în urmă cu mai mulți ani, furând practic sufletul acestui motel și unul dintre puținii clienți care veneau în mod regulat. Acest hotel se află într-o zonă în care oaspeții ajung doar din întâmplare, iar de când ea a plecat, tatăl lui Ted s-a scufundat în depresie devenind aproape o fantomă ce bântuie prin hotel și îl lasă pe Ted să se descurce singur. În această izolare, nelegat de ideea de părinte, prietenie sau afecțiune, Ted dezvoltă fascinația față de moarte.
Un grup de prieteni pleacă cu snowmobilul într-o excursie în vacanța de iarnă. Fac greșeala de a o lua pe un drum ocolitor și de aici încep problemele. Se rătăcesc și ajung într-un spital abandonat unde pacienții încep să-i vâneze.
Nemaifiind mulțumită doar de o singură noapte anuală de anarhie și crimă, o nouă mișcare decide să facă Epurarea permanentă și astfel începe o luptă distopică pentru supraviețuire. Evadarea în Mexic pare singura cale de ieșire, dar un zid blochează drumul...
Anthony Perkins îl interpretează pe Norman Bates, ale cărui casă și motel sunt cele mai neindicate locuri pentru a-ți petrece o seară liniștită. Nimeni nu știe asta mai bine decât Marion Crane, ghinionista călătoare a cărei drumeție ia sfârșit în celebra scenă din duș, în această adaptare după romanul omonim de Robert Bloch. Mai întâi un detectiv privat, apoi sora lui Marion pornesc în căutarea ei până când suspansul și teroarea ating cote maxime, în momentul demascării ucigașului.