În timp ce le dă elevilor săi cu probleme să citească romane clasice precum „Jurnalul Annei Frank”, o profesoară le cere și să țină un jurnal despre viața lor încercată.
Filme asemănătoare cu Jurnalul străzii - Freedom Writers (2007)
Dacă îți place Jurnalul străzii - Freedom Writers (2007), e posibil să îți placă și filmele de mai jos.
Filme similare sunt obținute folosind genuri și subiecte similare.
Un licean din sudul orașului Los Angeles luptă să nu-și dezamăgească tatăl și să rămână curat într-o comunitate viciată de droguri, violență și rasism.
În această ultimă parte a trilogiei despre familia Corleone, Al Pacino joacă rolul lui Michael, liderul puternic al familiei. La cei 60 de ani ai săi, Michael e dominat de două pasiuni: să-și elibereze familia de crime și să găsească un succesor potrivit. Succesorul ar putea fi pătimașul Vincent, dar el ar putea fi, de asemenea, și cel care schimbă dorința lui Michael de a face afaceri legale într-un infern al violenței.
Jean-Baptiste Grenouille (Ben Whishaw) s-a născut în 1744. Copil orfan, bolnăvicios, el nu reușește să supraviețuiască decât unicului său har: mirosul. Grenouille nu are altă pasiune decât pe cea a mirosurilor și fiecare secundă a vieții sale este călăuzită de simțul său hiperdezvoltat. Ducând o viață mizerabilă, tânărul reușește să se angajeze ca ucenic la un mare meșter parfumier al Parisului, Giuseppe Baldini (Dustin Hoffman). El reușește astfel să descopere tehnicile și secretele de fabricare a parfumurilor, care îi duc talentul pe culmi nebănuite. După ce creează câteva capodopere olfactive, Grenouille devine obsedat de mireasma ideală, un parfum care să seducă instantaneu pe oricine i-ar intra în raza de acțiune. În căutarea ingredientelor potrivite, Grenouille este irezistibil atras de parfumul natural al unor tinere fete. El nu va ezita să ucidă pentru a le fura mireasma
Un serial extraordinar, bazat pe nuvelele scriitorului Jeff Lindsay care ne propune o privire asupra vieții impresionante a unui criminal în serie. Dexter Morgan, nu e un oarecare criminal în serie, ci unul cu un set de "principii" după care încearca să se ghideze. Dexter lucrează ca medic legist al secției de criminalistică de poliție din Miami, acoperire care îl ajută să acționeze cu mai multă meticulozitate și să își planifice crimele macabre. Deseori, victimele sunt luate tocmai din lista răufăcătorilor care nu puteau fi atinși de lege și pe care poliția îi urmărea pentru diferite crime.
Amelia urmează să intre într-una dintre cele mai bogate familii din Nantucket, dar o moarte șocantă dă peste cap planurile de nuntă și îi transformă pe toți în suspecți.
Inspirat de romanul lui Mario Puzo, filmul este povestea grandioasă a lui Don Vito Corleone, un mafiot din Sicilia, ajuns cap al unei importante rețele mafiote în America. Filmul prezintă o viziune extrem de realistă a acestei lumi mai puțin accesibile unde cuvântul dat și promisiunile făcute au o valoare capitală, iar onoarea este la mare preț. Din păcate pentru el, în momentul in care viața îi este pusă în pericol, copii săi nu mai pot să stea departe de pericole, fiind antrenați și ei în acest joc extrem de riscant al luptelor între clanurile mafiote din America. Respect, crimă, bani și, mai presus de toate, putere: acestea sunt cuvintele care definesc cel mai bine acest film și acțiunea sa care a făcut lumea filmului să vuiască.
Will Graham, un psiholog criminalist genial și perseverent, este capabil să reconstruiască în minte gândurile și metodele înfiorătoare ale celor mai căutați criminali în serie ai agenției americane. În urma unui caz tulburător, el este îndrumat de către șeful său, Jack Crawford, către ajutor psihiatric.
Astfel Will ajunge să fie încredințat unuia dintre cei mai respectați psihiatri, doctorul Hannibal Lecter. Ceea ce nu știe Will este faptul că există un motiv pentru care Dr. Lecter înțelege cu atâta intuiție și perspicacitate lumea crimelor și a psihopaților care le comit.
Ceea ce urmează este un ingenios joc al minții, despre lumile contrastante ale răului și binelui, între care liniile se estompează, eleganța naște oroare și nimic nu este ceea ce pare a fi.
În 1947, Andy Dufresne, un tânăr bancher, a fost condamnat la închisoare pe viață pentru uciderea soției sale și a iubitului ei. În ciuda faptului că este nevinovat, el este închis în Shawshank, cel mai sever penitenciar din statul Maine. Acolo îl întâlnește pe Red, un negru dezamăgit, reținut timp de douăzeci de ani. Astfel începe o mare poveste de prietenie între cei doi bărbați...
Amplasat în cartierul Bronx din New York, în timpul tumultului anilor 1960, un băiat adolescent este sfâșiat între tatăl său cinstit și muncitor și un șef al infrațiunilor violent, dar carismatic. Complicarea lucrurilor este atracția crescândă a tânărului - interzisă în cartierul său - pentru o frumoasă neagră.
În orășelul Sparta, Mississippi, este găsit cadavrul unui om de afaceri. Șeriful îi ordonă adjunctului Wood să scotocească peste tot în căutarea făptașilor. Wood găsește la gară un tânăr de culoare, îmbrăcat elegant, și hotărăște că el este suspectul de care are nevoie. La secție se descoperă că acesta este Virgil Tibbs, ofițer la Secția Omucideri a poliției din Philadelphia, sosit în oraș pentru a-și vedea mama. Șeriful sudist, incapabil să ducă la bun sfârșit cazul, se vede silit să facă echipă cu mult mai experimentatul ofițer de culoare. Pe măsură ce se apropie de finalul anchetei, cei doi bărbați învață să se prețuiască și să se respecte, înfrângându-și prejudecățile.
Bazat pe adevăratele experiențe de viață ale poetului Jimmy Santiago Baca, filmul se concentrează pe frații vitregi Paco și Cruz și pe vărul lor bi-rasial Miklo. Se deschide în 1972, deoarece cei trei sunt membri ai unei bande din East L.A. cunoscută sub numele de „Vatos Locos”, iar povestea se concentrează asupra modului în care o crimă violentă și influența narcoticelor le modifică viața. Miklo este încarcerat și trimis la San Quentin, unde își face o „casă”. Cruz devine un artist excepțional, dar o dependență de heroină îl învinge cu rezultate tragice. Paco devine un polițist și un dușman al lui „carnal”, Miklo.
Buscapé, in vârstă de 11 ani, locuiește în celebra favela „Orașul lui Dumnezeu” și visează să fie fotograf. În timp ce Dadinho, de vârsta lui, vrea să fie criminal. Viețile lor se intersectează între anii 1960 și 1980, când traficul de droguri și violența dictau legile.
În L.A., un detectiv adjunct cu probleme, care vrea dreptate în felul lui, caută răspunsuri și răzbunare după ce se trezește implicat în crima unui alt ofițer.
Ambițiile și corupția se ciocnesc în Harlemul anilor ’70, unde un baron al drogurilor ajunge la putere, dar are de înfruntat un detectiv integru și rivali letali.
Supraviețuind unui schimb de focuri aproape fatal, Marcus (50 Cent) povestește despre viața sa, un copil orfan de pe străzile din Bronx care-și lasă mai târziu amprenta în comerțul cu drogurile, făcând echipă cu un individ fost condamnat (Terrence Howard) în încercarea de a deveni un rapper de succes. Această poveste captivantă, bazată pe viața reală a lui „50 Cent” este „un film cu o textură bogată și convingătoare, o dramă cu putere și mânie” – Roger Ebert
Eldon Perry e un polițist veteran al departamentului de Anchete Speciale al poliției din Los Angeles și care nu se dă înapoi de la a încălca legea, pentru a-i pune după gratii pe cei care o merită. Însă atunci când partenerul său, Bobby Keough e ucis, Eldon dă pe față toate fărădelegile superiorilor săi, ajutând-ul pe viitorul șef al poliției Arthur Holland să-și ducă ancheta la capăt. Filmul are ca fundal violențele care au cuprins orașul Los Angeles în urma achitării celor patru polițiști acuzați a-l fi ucis în bătaie pe Rodney King, membru al comunității de culoare.
Cinci povești întrepătrunse, care documentează viețile lui Toto, Roberto, Pasquale, Marco și Ciro, și relația lor complexă cu Camorra, mafia napolitană, a cărei lume crudă și brutală a corupției și constrângerii domină societatea.